• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

gefeliciteerd Succes met je wagen !

Ik heb ook nieuwe velgen nodig maar heb vraag of deze wel onder mijn Opel Vectra-B 2.0 16V passen.

Maat 16inch : 205/55 R16 94V ET40 (5x110)

Informatie over velg :

merk:Inter Action

model:6,5X16 IA TORNADO BLACKPO WP 919 5X110 ET 40

Informatie over band:

Double Star

model:DOUBLE STAR DS806

type:Zomerband

Bandenmaat:205/55 R16 94V

@rickykadett wrote:geslaaggggddd jongens geheh ik ben er bij hoor bij de opelmeeting in april :D

Ontzettend van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!Helemaal super.

Ik wens jou ontzettend veel veilige kilometers en hou je Kadett nou wel tussen de lijntjes,dan komt het allemaal goed.

:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

groetjes Marcel.

zooow kadett rijd egt fijn zeg!! heb nu 420 km gereden en heb nog een kwart tank over.. had het slechter verwacht aangezien dit mn eerste tank is en je toch aan het proberen bent.. qua gas geven enzoo

Hoeveel?????????????? 420 km al gereden?

Lekker he,heerlijk genieten van je auto.Mooi weer,raampje open,radio aan en genieten maar!!!!!!!!

Vindt het heerlijk voor je.Top.

Hou hem heel en helemaal dat je jong bent en in een auto rijdt die ouder is dan jij (toch?)

genieten maar kerel!!!!!

gr Marcel.

doe je goed op een tankje :thumb

De kilometers vliegen om je oren en benzinekosten :vertag

Maar autorijden is ook een geweldig iets ! Veel plezier en doe voorzichtig met jezelf en je wagen:afro

hahaha idd tis echt gewoon geweldig... raampje open muziek aan..en naar de radio en de uitlaat luisteren:D

vandaag mn voorwielen gebalanceert trillen bij de 120 is bijna weg:D

idd nu al 480 km ik ga hem zo tanken verwacht dat er 38 liter in gaat op 500 km

500/38 = 1/13.2 nouw vind ik wel netjes ben benieuwd jongens!!

haha

ricky:D

net getankt

502 km op 35.99 liter 1/14.5 :D:D

en een stuk flink gassen en een stuk snelweg 110 km per uur 98 km op 7.0 liter :D:D

geweldige autoow

Ik weet niet 1 op hoeveel de mijne nu loopt.....toen ie nog niet goed was afgesteld van eindhoven naar hilversum en terug, stukjes 130gereden, rest 120 en dan in hilversum voor de reconstructie had men ook nog ff gereden (veel op choke...) haalde die ongeveer ook 1 op 14/14.5 maar omdat ik nu gene lange afstanden rij wil ie wel drinken :( en ik mis toch echt de 5de versnelling :???: als ik 50km/h in zijn 4 rij...zit ik rond de 1800 toeren maarja met zijn 4 rij ik ook 130....das het enige nadeel....maarja mag niet mopperen

check mn tank meter bij 200 km op de dagteller :D ongeveer 8 liter op 200 km = ongeveer 1/25 :O :wub

vy1rvk.jpg

3520hw9.jpg

uitlaaatt ghehe

25z1bup.jpg

ju8ry8.jpg

Terug
Naar boven