• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

Weet je zeker dat het 1 op 25 is?

Want dat is wel heeeeel zuinig,

laatst met een aygo 1 op 18 gereden en daar moest ik moeite voor doen haha.

idd zeg maar 1 op 23

continu 110 gereden. met de banden goed op spanning. en de motor word goed warm(kartonnetje voor de radiator)

maar er staan maar 115000 km op dus het motortje is gewoon nieuw.

ben naar utrecht gereden(200 km) en met 4 man naar schiedam (120 km) en op deze 2e tank heb ik een gemiddelt verbruik van 1 op 16

tis wel moeilijk hoor.. soms wil je gewoon even gassen maar dan heb ik bewaard voor de volgende tank Xd dan intreseert het me niet meer:P :jerry

mijn scheur ijzer is een 1.2n :shock: c kadett.

moet ook wel zeggen dat ik best veel toeren maak voor dat ik door schakel.

anders is dat ding niet egt vooruit te branden.

misschien dat hij wat sneller wordet als ik men andere uitlaat spruitstuk monteer :hmmz

volgende week maar een keer doen

1200 is een carburateur toch? want dat staat wel bekend dat carburateurs meer drinken dan injectie.

mijn 1400 is ook niet super snel maar kan wel fatsoenlijk invoegen in zn 3 .

jij heb een 4bak dan? want dat scheelt ook wel ja :jerry

rickyy king:

eerste 3 versnellingen ben ik zo doorheen

4de gaat echt langzaam.

en het is een carb. ja.

maar volgens mij is hij nog niet helemaal goed afgesteld.

bij koude start maakt hij 500 toeren en als hij warm is 1000.

dus dat moet nog een keer naar gekeken worden.

heb hetzelfde met mijn E. de eerste 3 ben je zo doorheen en aan die vier komt geen einde aan. 50 in zijn vier (ongveer 1750 rpm) maarja hij kan ook 150 in zijn vier. En als je korte stukjes rijd en dan ook nog met choke starten wil ie wel drinken.....met dit weer is de choke veel minder nodig maar ik moet door een 30 zone enja veel straten van rechts....als je meteen op een weg zit waar je door kan rijden kan het zonder choke maarja die heb ik niet :( ..... kan niet alles hebben hè ;)

sterker nog als het zonnetje lekker op de auto schijnt en 18 graden is.

dan is starten met beetje gas voldoenden.

dus denk van de zomer al helemaal zonder choke.

Overdag wel maar als ik zaterdags naar men werk ga dan is het ´s ochtends rond half 9 toch nog wat graden kouder dan rond een uur of 1.....want denk dat ik hem dan niet nodig zal hebben...moet van de week nog wel ff die vleugelmoer verstellen die de hoeveelheid warme lucht van de uitlaat naar de inlaat regelt, staat nu nog op half ongeveer.

haha tja je kan idd niet alles hebben nee.

ik heb net een ander achterklep slotje gehaald uit een slopel kadett

sonde auto was super netjes geen roest . 180000 op de teller met handchoke is tie gestolen en in de fik gestoken AAN DE BINNENKANT buiten is hij stik netjes. orginele velgjes enzo.

erg triest :cry

kwam vandaag mn maat tegen die ook een kadett heeft.. hij wil hem wel wegdoen helaas vink wel jammer eigenlijk

wrl7wl.jpg

snjwxv.jpg

15mh9vn.jpg

wel leuk zo die oude opeltjess.. egt zin in de meeting!

gr ricky

dat is wel een leuk setje velgen!

volgens mij is dat al een tijdje terug dat hij die D weg deed toch?

heeft hij ze nog wel, en anders vragen wat voor merk dat is

had die jongen al een pm gedaan heeft alleen nog niet gereageert.

maar vond dat wel een leuk setje velgen zie topic(kadett nu ook dood)

nouw de kadett is nog niet weg zei hij laatst geloof ik miss nu wel maar goed

die velgen zien er leuk uit.. heb al nagevraagd owat 2 banden kosten maar dan moet ik toch even sparen haha.

had al gevraagd of het iets goedkopen kon maar hij heeft dus nog niet gereageerd.

komt wel goed haha.

ricky king:

misschien is deze website ook nog wel wat voor je :thumb

niet duur en genoeg keuze :vertag

http://www.bandenconcurrent.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ga hier mijn velgen en banden ook weg halen en in joure worden ze eronder gezet voor €10,- per band.

Volgens mij kon ik ze daar ook gewoon kopen ( weet dat niet zeker zo dan moet ik dat even nalezen)

maarja wel leuke prijs 4 banden en 4 mooie velgens voor 600 euro :vertag

zoow heel goedkoop een setje velgen gekocht met 2 nieuwe banden en 2 van 3 mm

velgen zijn recht en hebben geen stoeprandschade, alleen op sommige plekjes laat de blanke lak los

van de week balanceren(voor de zekerheid) en dan eronder gooien, en als ik dan een keertje tijd heb dan maak ik ze netjes,,

staan echt heel heel dik onder de kadett afrol omtrek van de velgjes is ietsje groter dan de orginele 13 inch opel velgen(zijn eventueel te koop'

@ brobbel heb al lang geen berichen meer gehad helaas van je. maar weet zeker dat ze van jouw ook goed terecht gaan komen

heb nog geen fotos zal ze strax is make van het weekend leg ik ze eronder

Terug
Naar boven