• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

@eddepet007 wrote:Id meeste onderdelen handelaren kunnen de boel naar ijzer brengen

nog ff wachten eddie.. ben nog wat nodig ;)

het word er voor mij niet duurder op! :thumb :jerry :jerry :jerry

Heb het meer over het algemeen

Manta blijft wel evt gaat mijn spul de grens over

Manta zal hier ook blijven

Rij er nu ook wel 1 voor alle dag die niet wbv is

Maar denk meer aan de ascona s c d kadetten volvo s en dat spul gaat

Meeste van weg ben ik van overtuigt

manta's blijven hier ook wel

maar de suburban (diesel)die ik ook heb is dan onbetaalbaar om nog mee te rijden

en ook daar is dan geen liefhebber meer voor te vinden

dus ook ik hoop op een ( goede ) afloop :swear

tja.. leuk joh die amerikanen :P

ik heb mogelijk wel intresse in SUB. laat m dan wel terugkeuren tot landbouwvoertuig..

ok geen wegenbelasting whahahahahah

Maar laten we eerst even afwachten. Want ik ben er van overtuigd dat het allemaal niet gaat gebeuren. Het zal 30 jaar blijven. Zeker voor de mensen die nu een oldie hebben. :thumb

zal wel een tijdje duren ,er zijn belangrijker zaken qua regeerakkoord ,dit raakt een relatief kleine groep,zorgpremie en hypotheekrenteaftrek raakt iedereen.

Voorlopig koop en verkoop ik niks,ga komend jaar eerst nog heerlijk genieten van mijn fijne Ascona's en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Als ik nu wat op zou ruimen en t gaat toch niet door krijg ik spijt,want ben nog steeds blij met mn 3 karretjes

c kadett blijft ook wel zijn ook wel liefhebbers voor.

ik zelf onder andere maar dan moet ik er maar gauw 1 halen volgens arjen

Ik hou mijn Kadett E ook lekker.Dan maar betalen.

En daarbij komt kijken dat ik echt helemaal niets voor de Kadett krijg.Want alle Kadett E types gaan voor nog geen €400,- van eigenaar wisselen.Heel raar.

Maar ik hou hem lekker.

maar jij hebt ook wel een hele mooie :thumbup

Denk als je die idd voor die 400 te koop zet,dat ie zo weg is (zeker want dan kom ik m ophalen :jerry )

Je hebt gelijk ,lekker houden

Mijn E en F gaan ook niet weg hoor.

Bekijk het maar !

Ik heb ze niet gekocht om goedkoop te rijden maar om een betrouwbare auto te hebben.

En tja, de E heb ik voor de heb, das ook weer zo :wub

Rik ;)

Ik blijf voor als nog de kadett's rijden. De hb word volgend jaar tot nu toe nog steeds belastingvrij, want de wet is nog niet behandeld. Laat ze eerst maar ruzie maken over de zorgpremie en hypotheekrente-aftrek.

Persoonlijk vind ik dat ze de nieuwe zuinige auto's (die nu wegenbelastingvrij rijden) en alle buitenlandse kentekens (oostblokkers) die het hele jaar in nederland rijden ook moeten gaan betalen. Op de zuinige auto's hebben ze veel verloren aan inkomsten, waar wij voor moeten bloeden, maar horen we niemand over

ff wat olie op het vuur of redelijk overtuigend bewijs wrm wij als oldtimer liefhebber nu het haasje zijn? :wtf

[youtube:2iftqb19]

@MantasticB1 wrote:ff wat olie op het vuur of redelijk overtuigend bewijs wrm wij als oldtimer liefhebber nu het haasje zijn? :wtf

[youtube:1oh47bp3]

watwatwatwat, alleen maar sterren rijden ze. Als je het filmpje kijkt komt het erop neer dat ze de buitenlanders willen pesten :jerry :jerry

,een aantal spreken lekker nederlands,not!!

En dan ook de opmerking,denk je dat ik het leuk vindt om in een oldtimer te rijden,kan niet anders,anders kinderen honger.

Je kan ook gewoon een Corsaatje kopen,dat kost niet zoveel,maar nee,dat spul moet Mercedes rijden!

En lekker mopperen op nederland,nou als je hier uitgezogen wordt enhet is allemaal k*t hier,dan pak je je koffers toch en ga je lekker terug!

Het klinkt misschien als generaliseren (alvast excuus daarvoor) maar hier in de regio Amsterdam rijdt in 98% van alle import Benzen ook import bevolking,een nette kan je al vergeten,allemaal schroot.

Ik voelde het al een tijdje aankomen,het werd te gek,met al die import hokken,helaas.............

Ik vind het trouwens wel fijn dat buitenlanders het een keer zeggen dat wij teveel geven :thumbup

Dat wij de braafst jongetje van de klas willen zijn :wors

:thumbup voor die opmerkingen :thumbup

ik vind als oldtimers belasting moeten betalen dan ook de nieuwe auto's die nu wegenbelastingvrij. Door de nieuwe auto's zijn ze een hoop geld mis gelopen

Laat ze maar belasting gaan vragen aan alle boten

Onderhoud van bruggen en kanalen brugwachters enz enz

Dat kost allemaal ook veel geld en die boten betalen ook niets

Terug
Naar boven