• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

niet echt helemaal oldtimer gericht.

maar aangezien dat er hier weet ik hoeveel mensen grote commentaar hadden toen ter sprake kwam om eventueel de snelwegen dicht te gooien als protest..

dan kunnen jullie 7 maart beter thuis blijven ;)

ff gekopieerd

Op vrijdag 7 maart om 3 uur word er een chaos in nederland georganiseerd. De chauffeurs pakken de macht in nederland.

Alle kosten moeten in nederland omlaag. We moeten nu het heft in eigen handen nemen. Bij deze word opgeroepen om op 7 maart 2014 om 15:00 s'middags alle rijbanen van de snelwegen in Nederland te blokkeren. Deze dag word uitgekozen omdat het een vrijdag middag betreft en de spits dan gigantisch is.

Deel dit bericht zoveel mogelijk. En laat heel nederland het weten. WE ZIJN HET ZAT OM KROM TE LIGGEN OM NORMAAL TE KUNNEN LEVEN!!!

1620740_10200951925952722_1142905791_n.jpg

@soepkiepe wrote:niet echt helemaal oldtimer gericht.

maar aangezien dat er hier weet ik hoeveel mensen grote commentaar hadden toen ter sprake kwam om eventueel de snelwegen dicht te gooien als protest..

ff gekopieerd

Op vrijdag 7 maart om 3 uur word er een chaos in nederland georganiseerd. De chauffeurs pakken de macht in nederland.

Alle kosten moeten in nederland omlaag. We moeten nu het heft in eigen handen nemen. Bij deze word opgeroepen om op 7 maart 2014 om 15:00 s'middags alle rijbanen van de snelwegen in Nederland te blokkeren. Deze dag word uitgekozen omdat het een vrijdag middag betreft en de spits dan gigantisch is.

Deel dit bericht zoveel mogelijk. En laat heel nederland het weten. WE ZIJN HET ZAT OM KROM TE LIGGEN OM NORMAAL TE KUNNEN LEVEN!!!

En wat dacht je van de Polen, Roemenen, Hongaren, Duitsers en niet meedoende Nederlanders?

Die tuffen vrolijk door ofwel die paar die hieraan meedoen bereiken hierdoor niet meer dan ergernis.

@soepkiepe wrote:Beste harjan,

Zoals beloofd komen we vandaag met het nieuws naar buiten omtrent de rechtszaak. Natuurlijk is het geen toeval dat juist Auto Motor Klassiek, waarvan wij reeds een jaar de volledige steun krijgen, gisteravond met het nieuws naar buiten kwam dat de rechtszaak definitief doorgaat: http://www.amklassiek.nl/definitief...ant-rechtszaak-tegen-de-staat-aan/2014/01/19/" onclick="window.open(this.href);return false;. Langs deze weg spreken wij onze waardering uit voor Auto Motor Klassiek en Maarten Wilbers in het bijzonder, voor hun steun en adviezen.

Wij danken u allen hartelijk voor uw vertrouwen! Binnenkort valt de dagvaarding van onze advocaat bij de landsadvocaat door de bus. Natuurlijk hoort u van ons en onze advocaat op korte termijn meer over de zaak.

Met vriendelijke groet,

Wouter van Embden,

Namens Team VrijstellingOldtimer

Tja, en dan hoor je van ze op korte termijn dat ze nog geen reactie hebben gehad, dit word een 10 jaren plan de overheid kennende. Ambtenaren heb ik nog nooit iets snel zien doen behalve bekeuringen uitschrijven.

@Haasje17 wrote:@soepkiepe wrote:niet echt helemaal oldtimer gericht.

ff gekopieerd

En wat dacht je van de Polen, Roemenen, Hongaren, Duitsers en niet meedoende Nederlanders?

Die tuffen vrolijk door ofwel die paar die hieraan meedoen bereiken hierdoor niet meer dan ergernis.

tuffen vrolijk door.. dwars door de file heen?

der is zat mee te halen, als ze overal de hoofdwegen vast zetten kunnen er weinig door tuffen.

ergenis.. ja maar ik erger mij nu ook al aan die dikke rekeningen die er elke maand in de bus vallen, dus ergeren doen we allemaal wel denk ik.

en juist doordat alles vast komt te staan zullen ze daar in den haag wel eens met een voorstel moeten komen zodat de wegen weer open gaan ;)

ik denk dat onze meningen hier over verschillen, wil er dan verder ook geen discussie over gaan maken hier.

laten we gewoon afwachten;)

Heel simpel dit soort acties, ga dan gewoon andere werkgever of werk zoeken. En niet iederen lastig vallen, als ik in die file sta loop ik naar voren en krijgt die chaufeur die vooraaanstaat een pak rammel. Desnoots zet ik zn truck aan de kant. Stelletje :puke alleenmaar aan zicht zelf denken dat soort mensen.

heb je gelezen waarom ze dit doen?

"alle kosten in nederland moeten omlaag"

wat heeft ander werk of werkgever daar mee te maken? ;)

het is meer gericht tegen bijvoorbeeld de hoge ziekte kosten om maar wat te noemen ;)

maar nogmaals, ik wil er hier geen discussie topic over maken.

a ik nu verder ook niet meer doen, jij hebt jou idee er bij (waarschijnlijk zonder het te hebben gelezen)

ik de mijn, enige wat ik denk wat handig is dat je voor die dag een alternatieve route zoekt ;)

Ehm, het is al een discussietopic heur ;)

van die acties zijn niet alleen de werkgevers van de truckers de dupe

maar ook de klanten van de werkgever die hun vracht te laat binnen hebben

en de klanten weer van de klanten, enz enz enz...

ben blij dat mijn route naar het werk niet over een snelweg is :D

klanten klanten klanten.. en een deel van al dat geld wat die klanten misloopt lopen ze in den haag dus ookmis.

de chauffeurs zouden hun vrachtwagens eens een week stil moeten laten staan, dan is nl kapot ;)

vergeten veel mensen

Veel bedrijven zijn dan kapot

en veel mensen hun baan kwijt

en het is vandaag de dag al zo makkelijk een andere baan te vinden ahmm :puke

dat ze dan met hun trucks het binnenhof gaan afzetten

daar zitten de boeven, en nergens anders

en degene die geplande ritten hebben, gewoon doorrijden

de nederlandse arbeiders die afhankelijk zijn van de logistiek

kunnen er immers niets aan doen

Inderdaad, maar ook hiervoor geld, iedereen die er een probleem mee heeft waarom zie je die niet in denhaag. Als je wat wil bereiken ga daar niet op het binenhof staan maar gewoon binnen bij de ministers. Voor hun huize liggen? Omdat je dan bang bent opgepakt te worden. Rechtzaak is leuk, maar wat denk je zelf, nederland is even corupt als ieder ander land, word gewoon afgekocht.

Waarom omdat er niemand is die daarvoor durft uit te komen. Hier in heta dorp werd burgemeester beetje hard aangepakt, je wordt opgepakt voor niks.

de actie van chauffeurs vindt ik deels goed

alleen zou ik liever zien dat ieder zijn truck thuis liet staan

je hindert er geen mens mee en het resultaat is deels hetzelfde

ik heb 4 trucks en die staan die dag allemaal stil

achter het huis

net wat die medeforummer zegt als je alle trucks stil zet is nederland na 4 weken failliet

Frans Weekers is opgestapt las ik net in het nieuws. Een jaar te laat of beter, hij had helemaal niet aangesteld moeten worden. Weekers weg maar wij zitten met de rotzooi!

@kadscona wrote:Frans Weekers is opgestapt las ik net in het nieuws. Een jaar te laat of beter, hij had helemaal niet aangesteld moeten worden. Weekers weg maar wij zitten met de rotzooi!

Wat ik nog erger vind, is dat wij met ons zuur verdiende geld, zijn wachtgeld mogen betalen.....

Maar wat ik me nu wel afvraag, nu het grootste struikelblok tegen de vrijstelling mrb weg is, staat den haag dan nu wel weer open voor een beter plan?

er komt een voor hem, dus denk het niet.

stiekem hoop ik wel dat ze bepaalde "fouten" ff recht gaan trekken en dingen dus eens beter uit zoeken.

zouden er veel mensen spijt hebben dat hun oldtimer gesloopt is haha

mensen die hun oldie gesloopt hebben vind ik zowiezo dom eigenlijk voor die 120 euro max per jaar laat me echt niet me hobby afnemen door die gekken

nu is een ascona al 2 jaar geschorst vanwege dat t een project is en mijn andere kost me 98 euro pj nou die paar euro pm maakt t verschil ook niet hoor

@opelpower89 wrote:mensen die hun oldie gesloopt hebben vind ik zowiezo dom eigenlijk voor die 120 euro max per jaar laat me echt niet me hobby afnemen door die gekken

nu is een ascona al 2 jaar geschorst vanwege dat t een project is en mijn andere kost me 98 euro pj nou die paar euro pm maakt t verschil ook niet hoor

die discussie is al vaker geweest, maar een dikke mercedes als enieg auto is vaak de oorzaak ;)

dan ook nog op gas of diesel.

meeste wat er gesloopt werd zijn ook mercedesen.

ja en eerlijk is eerlijk, voor het zelfde geld rijd je wat jongs.

al vind ik zo mercedes ook al aardig rijk uitgerust met luxe haha

Terug
Naar boven