• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Neee manta B met een halve kont(aanhanger) van een andere manta en daar van is een bbq gemaakt ;)

Zoek anders maar is op die naam in google

Als we de meeting nou zouden kunnen houden daar bij de Praxis ipv bij NAC, zit je op loopafstand van de MacD. Dan heb je eten en sanitair binnen handbereik?

Ik heb 'm ook opgezocht, ziet er wel stoer uit!

Praxis is helaas wel op zondag open, dus dan moeten we meer richting Garden Life Style op dat parkeerterrein, daar is het zondags wel altijd leeg. Nadeel is dan dus wel dat er auto's vanaf de Praxis langs rijden, en dan is het begrip 'loopafstand' wel flink opgerekt ;)

Ik dacht net ook aan de parkeerplaats bij de Asterdplas, in de Haagse Beemden, aan het water, maar daar zal het wel vol staan als het lekker weer is. De Amerikaanse meeting is altijd op een groot weiland tegenover de Texas Bar, maar dat zal voor ons niet nodig zijn...

@RickR91 wrote:Bas, het is wel fijn om ergens te kunnen staan zonder weggestuurd.

Het zou zonde zijn als ze zich beroepen op priveterrein en samenscholingsverbod.

Jordi en Mario, we regelen het verder via de mail.

Ben trouwens al een aantal minuten een mailtje aan het tikken.

en anders gaan we bij een restaurant staan

gaan we met zn allen koffie drinken en appeltaart eten.

kunnen ze ons nog niet weg sturen ook want we zijn klant :jerry

echt, ik heb het nog nooit meegemaakt dat we weg gestuurd zijn.

zit er geen van der valk ofzo in de buurt?

Die zijn vanzelfsprekend ook welkom (mits z'n een Opel meebrengen natuurlijk ;) ).

Mario moet het wegens omstandigheden wat rustiger aandoen met de organisatie, maar Rick en ik gaan nog even door. We hopen op korte termijn meer te kunnen laten weten.

hmm, ik heb wel zin in een ritje, lijkt me leuk om wat gezichten achter de forumers te zien :D

Al iets meer bekend? Als het maar mooi weer is (rijd namelijk ALTIJD open)

Het is nog even zoeken naar een locatie en dan is alles rond en maken we alles bekend. Ik hoop dat deze week rond te krijgen.

Datum en locatie bekend: 8 juli op de Grenssteen in Breda, ter hoogte van de Grenssteen 13 (Garden Life Style).

En dan kunnen we mooi opstellen langs de kant van de Westerparklaan, dan staat iedereen naast elkaar.

Flyer met meer informatie volgt op korte termijn.

Terug
Naar boven