• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 2.0L 8v problemen !!!!

heb e.v abs pomp/stuur/kapjes skirt/mistlichtschakelaar voor je liggen weet niet wat je nog meer zoekt? (pm maar lijstje, durf te wedden dat ik 90% heb liggen)

heb e.v. ook nog raamspoiler/zwarte angel eyes/ veerpoorbrug e.d.

ff reclame voor mezelf maken :jerry

hahaha lol :D

ik kan denk beter bij de sloop gaan kijken ivm de lange afstand naar jou 205km van af mij haha

heb pas koplampen gekocht originelen voor 100 euro beide

bedankt iig voor je informatie ;)

hahaha lol :D

ik kan denk beter bij de sloop gaan kijken ivm de lange afstand naar jou 205km van af mij haha

heb pas koplampen gekocht originelen voor 100 euro beide

bedankt iig voor je informatie ;)

Als je de nieuwe dynamo hebt geplaatst heb je grote kans dat de toerenteller en benzine meter ook werken.

Anders toch even extra massa draad leggen, een draad van je motorblok ergens bij het spruitstuk naar je chasiss leggen ofzo

en een van het massapunt meestal in de buurt van de accu naar de - pool van de accu.

Als je de nieuwe dynamo hebt geplaatst heb je grote kans dat de toerenteller en benzine meter ook werken.

Anders toch even extra massa draad leggen, een draad van je motorblok ergens bij het spruitstuk naar je chasiss leggen ofzo

en een van het massapunt meestal in de buurt van de accu naar de - pool van de accu.

kleinere dingen zijn gewoon te versturen. alles tot 1 meter en 10 kg volgens mij. als je al 100,- voor 2 koplamjes heb betaald ben ik meer dan de helft goedkoper. ( t spul ligt me in de weg )

weet alleen niet hoe het met de verzendskosten over grens zit ( je zat tog in belgie? ) ;)

kleinere dingen zijn gewoon te versturen. alles tot 1 meter en 10 kg volgens mij. als je al 100,- voor 2 koplamjes heb betaald ben ik meer dan de helft goedkoper. ( t spul ligt me in de weg )

weet alleen niet hoe het met de verzendskosten over grens zit ( je zat tog in belgie? ) ;)

Verzenden binnen NL is 6.75 per pakket, voor paketten tot 19.99kg (20kg is volgende tarief) en een maximale afmeting van 176*78*58cm groot.

Naar buitenland-eurozone1 (o.a. belgie en duitsland) is maximaal 100*50*50 en maximaal 30kg (tarief wijzigt afhankelijk van gewicht)

Btw, een veerpootbrug, wat mag dat kosten tegenwoordig? en past zoiets op een 8valve? Moet je daar nog gaten voor boren enzo?

Verzenden binnen NL is 6.75 per pakket, voor paketten tot 19.99kg (20kg is volgende tarief) en een maximale afmeting van 176*78*58cm groot.

Naar buitenland-eurozone1 (o.a. belgie en duitsland) is maximaal 100*50*50 en maximaal 30kg (tarief wijzigt afhankelijk van gewicht)

Btw, een veerpootbrug, wat mag dat kosten tegenwoordig? en past zoiets op een 8valve? Moet je daar nog gaten voor boren enzo?

heb net nieuwe remblokken voor voor en achteren gekocht en een kleppen deksel pakking was 105 euro kwijt de pakking koste me 8 euro en de remblokken 97 euro....

nu nog even er op zetten en vanavond de dynamo en abs pomp halen zo dat ik die er morgen kan op zetten.

dusss weer flink wat werk vandaag te doen :wors

Grtzzz

sterkte met hobbyen,hoop dat je niet zoveel problemen krijgt als ik met de mijne. had zelf inmiddels van alle kosten al een erg mooie calli kunnen kopen die gewoon 100% goed was. :swear

gelukkig is het mn hobby :-P

@ mckaamos. veerpootbrug staat voor 65,- hier op het forum. gaat om een nieuwe wiechers speciaal voor de 8v (verkeerd besteld,vandaar dat ik er niks aan heb)

( edit; 65,- ipv 70,- )

heb net nieuwe remblokken voor voor en achteren gekocht en een kleppen deksel pakking was 105 euro kwijt de pakking koste me 8 euro en de remblokken 97 euro....

nu nog even er op zetten en vanavond de dynamo en abs pomp halen zo dat ik die er morgen kan op zetten.

dusss weer flink wat werk vandaag te doen :wors

Grtzzz

Ah, naja, misschien eens aan het eind van de maand alssie er dan nog is. Nu even geen budget voor.

Moet ook nog een set Turbo/V6 remklauwen hebben.

sterkte met hobbyen,hoop dat je niet zoveel problemen krijgt als ik met de mijne. had zelf inmiddels van alle kosten al een erg mooie calli kunnen kopen die gewoon 100% goed was. :swear

gelukkig is het mn hobby :-P

@ mckaamos. veerpootbrug staat voor 65,- hier op het forum. gaat om een nieuwe wiechers speciaal voor de 8v (verkeerd besteld,vandaar dat ik er niks aan heb)

( edit; 65,- ipv 70,- )

jaa bedankt :D

heb de kleppen deksel pakking al vervangen..

en voor de remblokken ook al nu alleen nog achter maar nu eerst is ff op weg naar heerlen voor de dynamo en de abs pomp en dan morgen maar weer verder gaan :D

WIL RIJDEN !!! mjaa zou nog ff moeten wachten :( :swear

Ah, naja, misschien eens aan het eind van de maand alssie er dan nog is. Nu even geen budget voor.

Moet ook nog een set Turbo/V6 remklauwen hebben.

is het uitlezen niet hetzelfde bij een 8v en 16v?

anders kan je dat toch zelf doen?

heb je :kewlpics van je calibra?

misschien heb ik je al zien rijden in opglabbeek of jij mij :vertag

jaa bedankt :D

heb de kleppen deksel pakking al vervangen..

en voor de remblokken ook al nu alleen nog achter maar nu eerst is ff op weg naar heerlen voor de dynamo en de abs pomp en dan morgen maar weer verder gaan :D

WIL RIJDEN !!! mjaa zou nog ff moeten wachten :( :swear

Terug
Naar boven