• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@astraTD wrote:@marco_tds wrote:Opel is toch de volkswagen Phil :kewlpics !!

Krab ik toch effen achter me oren :jerry

Wou er oude w124 deksels op doen, maar men collega heeft ze al op de sprinter van het bedrijf geknald, dit waren de enigste 15" deksels wat er nog lagen.

Dusjah :), over het algemeen lijkt me opel toch goedkoper dan VW.

Daarom dat ik zeg dat OPEL eigenlijk de wagen van het volk hoort te zijn :)

@astraTD wrote:@marco_tds wrote:Opel is toch de volkswagen Phil :kewlpics !!

Krab ik toch effen achter me oren :jerry

Wou er oude w124 deksels op doen, maar men collega heeft ze al op de sprinter van het bedrijf geknald, dit waren de enigste 15" deksels wat er nog lagen.

Dusjah :), over het algemeen lijkt me opel toch goedkoper dan VW.

Daarom dat ik zeg dat OPEL eigenlijk de wagen van het volk hoort te zijn :)

thnx iedereen :)

@marco_tds wrote:Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.

Wat een gepiel voor die startmotor is me dat :P..

Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors

Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)

spatlappen vind ik ten 1e wel leuk staan, en ten 2e heb ik er ook een goeie reden voor ;)

kijk hoe ver mijn wielen buiten de auto steken.

daardoor heb ik steeds de hele zijkant smerig, dat word met die spatlappen aardig minder.

17012013077.jpg

maar ja, vroeg of laat moeten ze er toch weer af, met de skirts er op passen ze niet meer, en met de skirts er op kom ik qwa breedte ook wee goed uit met de wielen.

maar ik denk dat ik wel ga proberen om ze er bij op te krijgen haha

suc50015x.jpg

o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto's herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P

thnx iedereen :)

@marco_tds wrote:Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.

Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors

spatlappen vind ik ten 1e wel leuk staan, en ten 2e heb ik er ook een goeie reden voor ;)

daardoor heb ik steeds de hele zijkant smerig, dat word met die spatlappen aardig minder.

17012013077.jpg

maar ja, vroeg of laat moeten ze er toch weer af, met de skirts er op passen ze niet meer, en met de skirts er op kom ik qwa breedte ook wee goed uit met de wielen.

suc50015x.jpg

o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto's herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P

Rallywagens hebben ook spatlappen, zijn die dan ook bompa style :jerry

denk dat ik voor mijne een keer op zoek ga naar rally style flappen

Rallywagens hebben ook spatlappen, zijn die dan ook bompa style :jerry

denk dat ik voor mijne een keer op zoek ga naar rally style flappen

@soepkiepe wrote:thnx iedereen :)

17012013077.jpg

suc50015x.jpg

Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto's king:, enkel die foto van Phil ..

@soepkiepe wrote:thnx iedereen :)

17012013077.jpg

suc50015x.jpg

Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto's king:, enkel die foto van Phil ..

@soepkiepe wrote:mantadevil..

probeer het ook eens op ruilen.nl

komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)

vandaag een pakketje binnen gekregen :)

4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:

de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.

de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.

door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.

lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P

normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.

ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)

foto's volgens wanneer ze er onder zitten.

Nee dat wist ik niet ,maar heb me vacaht ook maar even op die site aangemeld en de astra erop gezet te ruil tegen een manta :thumb

Me zus ruilde ooit een volvo 440 tegen een manta gsi dus moet dit toch ook lukken

is een ideale vakantie/gezinsbak

@soepkiepe wrote:mantadevil..

probeer het ook eens op ruilen.nl

komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)

vandaag een pakketje binnen gekregen :)

4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:

de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.

de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.

door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.

lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P

normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.

ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)

foto's volgens wanneer ze er onder zitten.

Nee dat wist ik niet ,maar heb me vacaht ook maar even op die site aangemeld en de astra erop gezet te ruil tegen een manta :thumb

Me zus ruilde ooit een volvo 440 tegen een manta gsi dus moet dit toch ook lukken

is een ideale vakantie/gezinsbak

@soepkiepe wrote:@marco_tds wrote:@soepkiepe wrote:[/img]

ik kan me sowieso weinig foto's van jou auto herinneren

Staan er wel hoor, ergens ... :hmmz

@soepkiepe wrote:@marco_tds wrote:@soepkiepe wrote:[/img]

ik kan me sowieso weinig foto's van jou auto herinneren

Staan er wel hoor, ergens ... :hmmz

en toen kwamen we er achter dat de achterste spatlapjes niet passen.

ook niet heel raar, ik heb een f1 bumper, de spatlappen zijn volgens mij van een f2 ;)

en toen kwamen we er achter dat de achterste spatlapjes niet passen.

ook niet heel raar, ik heb een f1 bumper, de spatlappen zijn volgens mij van een f2 ;)

mwoa, die voor achterop zijn extra, het ging mij het grootste deel om de voorste, dus ik kan me niet heel druk om de achterste maken.

maar ja, wanneer de astra weer ff onder handen genomen word dan zitten de achtersten er denk ik ook wel bij op haha:P

maar voorlopig nog niet, eerst wel ff andere dingen te doen.

mwoa, die voor achterop zijn extra, het ging mij het grootste deel om de voorste, dus ik kan me niet heel druk om de achterste maken.

maar ja, wanneer de astra weer ff onder handen genomen word dan zitten de achtersten er denk ik ook wel bij op haha:P

maar voorlopig nog niet, eerst wel ff andere dingen te doen.

ff op de sloop geweest.

mijn raam aan de bestuurderskant zit vol met krassen, dus wou ik graag een ander voor hebben.

helaas staat er nog steeds maar 1 astra f 3 deurs op de sloop, dus heel veel spulletjes heb ik niet kunnen bemachtigen ;)

tijdje terug toen ik mijn wielen aan het spuiten was zag ik ook dat 1 achterveer gebroken was (de bovenste kleine ring)

ik was al met iemand aan het pm-en geweest, maar zag nu iets waardoor ik tch op de sloop de veren maar ff mee heb genomen.

suc50001r.jpg

suc50002.jpg

jaja, een setje hulpveren er bij in :)

dus we gaan d e achterkant niet verlagen, maar eerder verhogen dus haha.

dit met de reden dat mijn uitlaat al laag hangt en nu zo af en toe al een drempel raakt.

en omdat ik geregeld met een aanhanger rijd lijkt me dit geen overbodige luxe ;)

ff over het raam, er staat een kenteken in gegraveerd, valt zoiets er nog uit te krijgen?

suc50004.jpg

de spullen zullen er later pas onder komen, heb nog meer dingen liggen wat er aan/op/onder moet, dus ik spaar nog ff door zodat ik weer een dagje wat te knooien heb hahah

plus dat ik de veren eigenlijk eerst nog ff mooi wil op verven (vooral de kleintjes)

:jerry :jerry

Terug
Naar boven