@hans-rekord-e wrote:ja , maar lost het probleem van de belasting vrije diesels (en daar kunnen we alemaal lang en kort over lullen , maar zo is het toch ,zeker die met de ster bovenop ) zichzelf niet op ? zogauw deze auto,s geld gaan kosten om ze op de weg te houden worden deze opgeruimd , als ik nu al zie wat er te koop aangeboden word , denk ik .... als het de mensen twee knaken kost, ruimen ze het dan maar op !! nee binnen ,zeg maar vijf jaar , rijden er weer alleen maar voornamelijk liefhebbers rond met oldies .
neem mij nou , ik kocht een rekord e2 op lpg voor 450 euro maar ben nu het 3voudige kwijt om te blijven rijden , ( en met plezier he!!!)
Beetje jammer dat je zo lult over de ster..
Een van de betrouwbaarste/fijnste/mooiste auto's van die jaartallen.
Als ik een mooie 300TDT (dikste dieselblok in een station )w124 tegen kom naar mijn smaak, ruim ik de Opel op.
Van het geld wat je uitbespaar aan wegenbelasting kan je hem netjes van onderhouden en je spaart je nog geld uit.
Plus we worden al genoeg genaaid in dit landje, en om een fatsoenlijke auto terijden waar je 1500,- of meer aan wegenbelasting moet ophoesten en de andere duren kosten om een vrij nieuwe auto te rijden gun ik dit land totaal niet..!!
Als hier het zelfde was als in belgie, dan reed ik wel een Vectra C station of een Ster C/E-klasse van rond BJ 2000.
Opelje doet al bijna 1100,-. op een jaar. :fy1
neem mij nou , ik kocht een rekord e2 op lpg voor 450 euro maar ben nu het 3voudige kwijt om te blijven rijden , ( en met plezier he!!!)
Beetje jammer dat je zo lult over de ster..
Een van de betrouwbaarste/fijnste/mooiste auto's van die jaartallen.
Als ik een mooie 300TDT (dikste dieselblok in een station )w124 tegen kom naar mijn smaak, ruim ik de Opel op.
Van het geld wat je uitbespaar aan wegenbelasting kan je hem netjes van onderhouden en je spaart je nog geld uit.
Plus we worden al genoeg genaaid in dit landje, en om een fatsoenlijke auto terijden waar je 1500,- of meer aan wegenbelasting moet ophoesten en de andere duren kosten om een vrij nieuwe auto te rijden gun ik dit land totaal niet..!!
Als hier het zelfde was als in belgie, dan reed ik wel een Vectra C station of een Ster C/E-klasse van rond BJ 2000.
Opelje doet al bijna 1100,-. op een jaar. :fy1